Floating FB popout byInfofru

For more plugins visitReviewresults

Novo unapredjenje EVIDENT-a - podsetnik za sledeći termin

 

1. Redizajn za mobilnu aplikaciju

 

Potrudili smo se da dodatno unapredimo korisničko iskustvo na mobilnom telefonu. S obzirom na manji ekran, a da maksimalno povećamo površinu kalendara, sve dodatne informacije smo prebacili u dodatni prozor koji otvarate na dodato dugme:

Takođe smo izbacili dugmiće za navigaciju, s obzirom da navigaciju možete raditi swip-ovanjem (desno za prethodni i levo za naredni termin).

 

2. Dodeljivanje boja za usluge

 

U slučaju da pri zakazivanju NE koristite opciju dodeljivanja zaposlenih, možete dodeliti boje uslugama radi lakše organizacije i razlika zakazivanja. 

Podešavanja -> 4. Uluge, prilikom dodavanja ili izmene usluga imate opciju boja.

 

Prilikom zakazivanja, ukoliko je za dodatu uslugu definisana boja, promeniće se boja zakazivanja.

S obzirom da zakazivanje može imati samo jednu boju, u slučaju da dodate više usluga sa definisanom bojom, biće odabrana samo jedna boja od dodatih usluga. U tom slučaju (ukoliko su vam boje važne) definišite više zakazivanja sa pojedinačnim uslugama.

U slučaju da pri zakazivanju definišete i zaposlene, oni već imaju definisanu boju, tako da ova opcija (za boje usluga) neće raditi.

 

3. Podsetnik za sledeći termin

 

Prethodne podsetnike za 1, 3, 6 i 12 meseci smo zamenili jednim podsetnikom, koji pruža mnogo veću fleksibilnost.

Prethodno smo imali definisana samo 4 termina za ove podsetnike, a mnogim delatnostima to nije odgovaralo jer je dinamika biznisa drugačija.

Uz ovu promenu dodatno smo sredili prozor za zakazivanje da bude jednostavnije i preglednije za korišćenje.

 

Sada možete definisati bilo koji datum u budućnosti kada želite da se pošalje podsetnik za naredni termin. Možete definisati npr za 3 nedelje, za 2 meseca, 6 nedelja ili kako god vam je potrebno.

Namena ovog podsetnika je da klijenta podseti o narednom zakazivanju (kontrola, nova intervencija) i ovaj podsetnik se šallje onog datuma kada Vi definišete. 

 

4. Potvrda pri promeni zakazivanja na kalendaru

 

Kako bi smanjili greške pri promeni termina na kalendaru (dešavale su se slučajne promene) uveli smo potvrdu promene termina, tako da sad u slučaju greške možete otkazati promenu:

 

Pozdrav od EVIDENT tima.