Floating FB popout byInfofru

For more plugins visitReviewresults

EVIDENT platforma i SMS podsetnici kao najbolje rešenje za najveći problem u kozmetičkoj industriji

Kašnjenje klijenata ili nedolazak u zakazanom terminu je problem koji muči ne samo vlasnike kozmetičkih salona, već sve one koji pružaju određenu vrstu usluga.

Uglavnom je to „samo par minuta“, ali dovoljno da se to ponovi nekoliko puta tokom dana i vama napravi pakao od dana. Da ne pričamo o tome ako se neko na kraju ne pojavi bez ikakvog objašnjenja.

Milica Miljević, vlasnica salona Bellacuta, odlučila je da prekine taj začaran krug i pomogne sebi i svojim klijentima. Ovaj salon u Lazarevcu 2018. godine uvodi u svoje poslovanje Evident - profesionalnu aplikaciju za zakazivanje i evidenciju termina.

Pored percepcije o „višem nivou profesionalnosti“ kod klijenata usled automatizacije procesa obaveštenja o zakazanim terminima, kako Milica kaže, najveće olakšanje njoj samoj je donela mogućnost da na platformi prati statistiku svog poslovanja, i to potpuno besplatno.

Više nema notesa koji vremenom postane prekomplikovan za razumevanje. Sada na svom računaru ili telefonu u svakom trenutku ima prikaz kartoteke klijenata i celokupnog poslovanja. A, za razliku od beleški na papiru, ovaj pristup njoj i njenom timu donosi preglednost i uredan prikaz podataka.

Naime, s obzirom na to da sada tačno znaju koja klijentkinja se koliko puta nije pojavila na zakazanom terminu, a da ih nije unapred obavestila, uveli su novo pravilo: ako klijent ne dođe dva puta na zakazan termin, a da ne otkaže na vreme, više ne može da zakazuje novi termin.

 

"Mnogo se puta događalo da klijent ne dođe na zakazan termin. Sada možemo da pratimo ko od klijenata dolazi na zakazane termine, a ko ne."

 

Na ovaj način Milica je pomogla sebi i svom timu, ali i unapredila poslovanje, jer je smanjila broj termina na koje na kraju niko nije došao.

Ipak, kako mnogo pažnje posvećuje zadovoljstvu svojih klijenata, odlučila je da kroz Evident funkcionalnosti pomogne i njima.

Kada Milica i njene koleginice zakažu novi termin u kalendaru, Evident po automatizmu šalje odabrani podsetnik tom klijentu par sati ranije. Na tome su klijenti itekako zahvalni, jer velika većina usled brzog tempa života prepunog obavezama, zaboravi na zakazani tretman.

Kao posebnu prednost Evidenta, Milica je izdvojila i lakoću korišenja softvera.

Kako bi svom timu olakšala privikavanje na novine u poslovanju, uvela je jednomesečnu obuku tj. probni period korišćenja softvera. Na taj način su njeni zaposleni imali dovoljno vremena da se sa njim upoznaju i, kako kaže, otkriju sve njegove mogućnosti.

Ubrzo su i njeni zaposleni postali zahvalni na odluci uvođenju Evidenta u poslovanje. Praćenje sopstvenog kalendara, kao i vrsta usluga pruženog svakom klijentu su neke od funkcionalnosti koji su se Miličinom timu najviše svidele.

Na početku i kraju svake priče o poslovanju je kvalitet korisničkog iskustva, odnosno zadovoljstvo krajnjih korisnika.

Milica primećuje da su njeni klijenti prezadovoljni, a da je poslovanje salona Bellacuta podignut na viši nivo.

Sve to joj, uz dodatne pogodnosti koje donosi i opcija lojaliti programa u okviru Evident platforme, pomaže da beleži bolje rezultate iz godine u godinu.

 

Omiljene EVIDENT funkcionalnosti salona Bellacuta

 

  • Statistika celokupnog poslovanja
  • SMS posetnici
  • Lojaliti program
  • Lakoća upotrebe platforme
  • Tehnička podrška

 

Na linku evident.rs možete besplatno i jednostavno da isprobate, vidite rezultate i nadjete Vašu omiljenu EVIDENT funkcionalnost.