Floating FB popout byInfofru

For more plugins visitReviewresults

Novo unapredjenje EVIDENT-a

U proteklom periodu imali smo veći broj izmena i unapređenja, kako funkcionalnih, tako i vizuelnih. Izdvajamo najbitnije:
 

1. Dodali smo cenu pri zakazivanju

 
Do sada je cena bila vezana za uslugu i pri dodavanju usluge, cena se automatski kreirala na osnovu cene usluge. To nije uvek bilo najfleksibilnije rešenje, zato što je nekad trebalo korigovati cenu, zbog popusta ili nekih dodatnih troškova.
 
 
Dodali smo dodatno polje - cena. Cena se računa na isti način kao trajanje - prilikom dodavanja usluge, sabira se vrednost svih dodatih usluga - ali možete nakon dodavanja usluga i izmeniti cenu u slučaju da je potrebno.
 

2. Obaveštenja o propuštenim terminima

 
Prilikom zakazivanja, ukoliko je klijent propustio prethodne termine, dobićete obaveštenje o tome. 
 
 
Neretko se desi da pojedini klijenti često propuštaju termine i nanose štetu Vašem poslu. Sada imate informaciju o tome i možete reagovati na vreme i zakazati tom klijentu u neko manje prometno vreme, opomenuti ga da je već do sad propuštao termine ili čak i ne zakazati mu uopšte ukoliko se ogluši o Vaše opomene.
 

3. Dodali smo novi format za prikaz trajanja

 
Prošle nedelje smo promenili prikaz trajanja, umesto u minutima, da bude u satima. Međutim to nije odgovaralo svim delatnosima, pa smo omogućili da svaki korisnik može sam da podesi način kako želi da prikaže vreme. 
 
 
Idete na UREDI KALENDARE > PODEŠAVANJA i možete podesiti da li želite da vidite trajanje u satima ili minutima.
 

4. Unapredili smo podsetnike saradniku

 
Često je prilikom slanja poruke saradniku, bilo potrebno i da se pošalje dodatna napomena vezano za to zakazivanje. Sada smo to omogućili.
 
 
Dovoljno je da u tekst poruke dodate #napomena i prilikom slanja, to će biti automatski zamenjeno tekstom kojiste snimili u napomeni (ako ste snimili). 
 

5. Izmena za stomatologe

 
Dodali smo novo polje za stomatologe - ZUB.
 
 
Sada prilikom zakazivanja možete pogledati karton zuba tom klijentu i odabrati zub za koji radite intervenciju, tako da u budućnosti imate istoriju intervencija za svaki zub pojedinačno.
 
 
Pozdrav od EVIDENT tima.