Floating FB popout byInfofru

For more plugins visitReviewresults

Novo unapredjenje EVIDENT-a - novi podsetnik - zahvalnica

 

1. Dodatne opcije bezbednosti za dodatne naloge

 

Preuredili smo malo opciju dodavanja dodatnih naloga i sva dodatna podešavanja naloga dodali u sekciju "Dodatne opcije bezbednosti".
 
 

Dodali smo prvu opciju - da nalog može da radi sva zakazivanja, vidi detalje i menja po potrebi, ali ne može da vidi kontakte klijenata (br telefona i email).

Na taj način ste omogućili kompletan rad vaših saradnika sa klijentima, a zaštitili kontakt podatke i svoj biznis.

 

2. Lakša navigacija na mobilnom telefonu

 
Na mobilnoj aplikaciji smo omogućili jednostavniju navigaciju koristeći gestove - sada možete povlačenjem levo/desno preko kalendara da idete napred/nazad.
 

 

3. Detaljnije objašnjenje SMS podsetnika

 

Kada odete u podešavanja poruka, možete videti da smo za svaki tip podsetnika dodali i opciju da detaljnije pogledate namenu, benefite i dobre prakse u korišćenju.

Sada možete detaljnije da se upoznate sa svim podsetnicima, razumete benefite i koristite podsetnike za koje do skoro možda niste baš bili sigurni...

 

4. Novi SMS podsetnik

 

Dodali smo novi podsetnik - zahvalnica. Ova poruka se šalje sat vremena nakon završenog termina i u njoj se možete zahvaliti na poseti na profesionalan način.
 
 

Idealna upotreba je u slučaju kada imate digitalno prisustvo i želite da klijenti ocene vašu uslugu - tada možete zamoliti klijenta da Vas oceni na linku koji ćete dodati u tekst poruke.

Ukoliko imate neki sistem ocenjivanja na nekoj platformi, znate koliko je teško doći do ocena.

 
Sa ovim podsetnikom, možete za vrlo kratko vreme doći do velikog broja ocena vaših zadovoljnih klijenata.
 
Naš prvi korisnik koji je isprobao ovaj podsetnik je dobio 30 ocena za nedelju dana!
 

5. Nova rezervisana reč za podsetnike saradnicima

 

U porukama saradnicima smo dodali još jednu rezervisanu reč #imeprezime.

Kada dodate to u poruku, saradniku će u podsetniku za zakazan termin pored ostalih detalja (datum, vreme, usluga, napomena) pisati i sa kim ima taj zakazan termin. 

 

6. Unapređenje statistike

 

Uradili smo malo unapredjenje statistike, dodali smo (u tabele ispod grafika) polje trajanje.

Sada možete tačno da vidite za svaki kalendar ili za svakog zaposlenog pored broja zakazanih termina - koliko je vremena potrošeno, kako biste što bolje optimizovali zauzetost i opterećenje prostorija/zaposlenih.

 

Pozdrav od EVIDENT tima.