Floating FB popout byInfofru

For more plugins visitReviewresults

Novo unapredjenje EVIDENT-a - detaljni pregled zakazivanja i detaljnija statistika

 

1. Unapredili smo pregled detalja zakazivanja

 

Dobra praksa je da klijentima za rodjendan date neki popust ili besplatnu uslugu i na taj način gradite dobar odnos sa klijentima. Iako EVIDENT šalje rođendanske čestitke (ukoliko ste uključili tu opciju), ta informacija nije bila jasno vidljiva.

Sada smo dodali na samom zakazivanju ikonicu koja signalizira da je klijentu kome je zakazan termin rođendan. Ova ikonica se prikazuje 5 dana pre i 5 dana nakon klijentovog rođendana, a klikom na zakazivanje u detaljnom pregledu vidite i tačni datum kada je taj rođendan.

Postojao je problem da na manjim ekranima ili u slučaju velikog broja kalendara nisu lepo prikazani svi detalji zakazivanja. Sada na klik nekog zakazivanja dobijate detaljan pregled tog zakazivanja.

 

2. Chat pomeren na vidljivije mesto i dodat na mobilni

 

Na manjim ekranima je chat (direktan link do korisničke podrške) vizuelno zaklanjao deo kalendara i smetao pri zakazivanju. Iz tog razloga na mobilnim telefonima nismo imali chat.
 
Kako nam je korisnička podrška vrlo važna, uradili smo izmene kako bi svi imali jednostavan način da stupe u kontakt sa nama i zatraže pomoć ili neko pojašnjenje. Sada je link za podršku na vrhu stranice, jasno obeležen drugačijom bojom i dostupan i na mobilnom.
 
 

3. Poboljšana pretraga klijenata

 

Pojedine vrste dodanih naloga (iz razloga zaštite podataka) nisu imale opciju pretrage klijenata, već samo unos novih. Uočili smo da je to vrlo nepraktično rešenje (da se svaki put unosi klijent, čak i onaj koji je već snimljen) izmenili smo i omogućili pretragu klijenata za sve vrste naloga!
Pri pretrazi su podaci i dalje zaštićeni i izgledaju ovako:
 
 
Osim toga uočili smo problem da ako ste uneli klijenta u formi "ime prezime" a pretražujete kao "prezime ime" nećete pronaći klijenta. Ovo smo takođe unapredili, tako da sada pri pretrazi nije bitan redosled, pronaćićete klijenta.
 

4. Unapređenje statistike

 
Uradili smo više unapređenja statistike:
- bolje smo podelili i prikazali ukupni presek stanja za odabrani perid:
 
 
- statistika sada prikazuje rezultate u realnom vremenu, tj u trenutku gledanja
 
- Buduća zakazivanja (koja još uvek nisu realizovana, tj ne znamo im status - da li su potvrđena, propuštena ili otkazana) se ne računaju u statistici, pa smo ih na grafikonu i obeležili drugačijom bojom kao buduća zakazivanja kako bi bilo očiglednije da nisu uračunati.
 
- u tabeli u pregledu po kalendarima ili saradnicima dodali smo još jedno polje "Ukupno bez popusta" gde vidimo koliko je zaposleni zaradio novca, pre nego što je oduzet lojaliti popust (u slučaju da zaposleni radi na procenat ovo je šta je ukupno zaradio)
 

5. Generalna podešavanja kalendara

 
Premestili smo ovu opciju direktno na kalendar, tako da možete jednostavnije urediti ova podešavanja i odmah videti rezultate izmena na samom kalendaru.
 
 

6. Deaktivacija kalendara

 

U podešavanjima kalendara (podešavanja -> 2. Kalendari) sada možete deaktivirati kalendar koji Vam nije (trenutno) potreban i kasnije ga ponovo aktivirati - ne gubite nikakve podatke niti zakazivanja snimljena na tom kaledaru.

 

Pozdrav od EVIDENT tima.