Floating FB popout byInfofru

For more plugins visitReviewresults

Zašto je SMS jedan od najboljih komunikacionih kanala

Kako u svetu, tako i u Srbiji, prosečni korisnik mobilnog telefona je na dnevnom nivou u velikoj meri zatrpan notifikacijama. Ljudi u proseku dobiju između 30, pa do čak 85 notifikacija dnevno – što obuhvata različite aplikacije, kao i imejlove ili različite promotivne sadržaje. Da li ste znali da je SMS nešto što Vam može pomoći da se istaknete u ovom moru poruka? Izdvojili smo 3 najbitnija razloga za to.

 

1. Značajno veći procenat ljudi reaguje na SMS

Istraživanja pokazuju da veliki procenat korisnika propuštene pozive i tekstualne poruke, odnosno SMS, tretira kao dva najbitnija i najpopularnija komunikaciona kanala što se tiče notifikacija. Prosečno vreme odgovora na tekstualnu poruku je 10 minuta. I ne samo to – čak 90% korisnika SMS pročita u roku od 10 minuta.

Sve ovo pokazuje da SMS poruke imaju veću težinu u odnosu na ostale notifikacije, zbog toga i značajno veći broj korisnika reaguje na SMS u odnosu na, primera radi, Fejsbuk notifikaciju. Kroz slanje SMS poruka, komunicirate direktno sa pojedinačnim korisnicima, a samim time gradite kvalitetniji odnos i stvarate osećaj intimne komunikacije.

 

2. SMS olakšava posao klijentima, Vama i Vašem osoblju

Da se razumemo, i telefonski pozivi imaju brojne prednosti – vrlo često se može desiti da upravo ovako najlakše stupimo u kontakt sa bitnim klijentima ili partnerima, ukoliko nam je hitno potrebna neka informacija ili nam je vrlo bitno da neku informaciju odmah prenesemo.

Sa druge strane, telefonski pozivi mogu da oduzmu mnogo vremena, budu skupi na mesečnom nivou i zapravo nisu najefikasniji način za deljenje informacija. Kada razgovaraju telefonom, sagovornici najčešće bitne informacije moraju da zapišu, u brzini često mogu nešto pogrešno da shvate ili čak pogrešno prenesu određenu informaciju, na primer vreme zakazanog termina, cenu ili tačnu adresu. Ukoliko je neko od sagovornika u prevozu ili bučnom okruženju, teško će čuti drugu stranu, a uzastopno ponavljanje pitanja i odgovora svakoga frustrira. Ukoliko je osoba koju pozivamo na sastanku, neće ni moći da nam se javi na telefon. Da ne pominjemo da telefonski poziv kao takav nije skalabilno rešenje.

Jedna osoba neometano može razgovarati sa jednom osobom, a sa maksimalno nekoliko njih uz stavljanje ljudi na čekanje i prebacivanje sa linije na liniju. Kod SMS poruka, u svega nekoliko sekundi možete preneti informaciju neograničenom broju ljudi.

 

3. Kratko i jasno

SMS poruke su po svojoj prirodi takav komunikacioni kanal, koji sagovornike ”natera” da budu kratki, precizni i jasni. Jedan SMS bi trebalo da sadrži oko 160 slovnih znakova sa razmacima. Taman toliko prostora da se sve bitne informacije stave na jedno mesto i saopšte precizno.

Vaše mušterije i klijenti će ceniti ovakvu konciznost, a takođe će sve podatke imati na jednom mestu, bez potrebe da ih zapisuju (kao što to moraju da urade pri telefonskim razgovorima).

Ukoliko ste mislili da SMS odumire, ili da nije praktičan i pogodan način komunikacije sa klijentima, nadamo se da su Vas ovi podaci razuverili – činjenice pokazuju da je situacija drugačija, a preporučujemo da svakako proverite kako će SMS komunikacija poput podsetnika za zakazane termine uticati na Vaš biznis!

evident.rs