Floating FB popout byInfofru

For more plugins visitReviewresults

Novo unapredjenje - lager proizvoda i filteri klijenata

 

Nakon prethodnog unapredjenja gde smo dodali opciju za prodaju proizvoda i praćenje prodaje u statistici, sada dodajemo i lager proizvoda, za praćenje stanja.

Cilj nam je da sve što vam je potrebno za vodjenje posla imate na jednom mestu, da sve bude automatizovano i jednostavno kako biste efektivnije vodili posao i na vreme bili obavešteni o svim kritičnim promenama. 

Uz praćenje zakazivanja i troškova, logičan nastavak je bio i dodavanje lagera proizvoda kako biste imali što bolju uštedu vremena i eliminaciju grešaka i previda.

 

1. Lager proizvoda

 

Sada možete pratiti stanje proizvoda i na vreme dobiti obaveštenja kad je potrebno dopuniti stanje za sve proizvode koje prodajete.

Ključna prednost je što imate sve informacije na jednom mestu i obaveštenja kada stanje proizvoda padne ispod definisane kritične vrednosti.

Proizvodi se automatski skidaju sa stanja kada vršite zakazivanja i evidentirate prodaju, tako da više ne morate da vodite evidenciju o stanju na posebnim dokumentima i redovno proveravate stanje - sada je i taj deo posla automatizovan.

Prilikom dodavanja proizvoda u lager, unesete trenutno stanje tog proizvoda i definišete koja je kritična vrednost kada bi trebalo da dobijete obaveštenje.

Kada stanje padne ispod definisane kritične vrednosti, dobijate SMS podsetnik a unutar same aplikacije imate i notifikaciju o broju proizvoda koji ima niske vrednosti i koje je potrebno ažurirati.

Kada udjete u lager, svi proizvodi za koje ste dobili notifikaciju će biti izlistani na vrhu, tako da ne morate da tražite ručno, već direktno dobijete informaciju šta je potrebno ažurirati.

Što se tiče pristupa lageru, osnovno podešavanje je da samo glavni nalog ima pristup lageru. Ipak, dodali smo mogućnost i da dodatnim nalozima omogućite pristup lageru (ukoliko je potrebno da neko drugi vodi evidenciju i brine o stanju). 

Kad odete u dodatne naloge, videćete sada dodatnu opciju:

 

Napomena: Da biste koristili lager, potrebno u prvo u podešavanjima definisati proizvode koje imate i koje možete unositi u lager, a onda ih u lageru rasporediti i definisati stanje.

 

2. Troškovi

 

Uradili smo izmenu za osnovni pregled troškova, sada je zadnjih 90 dana (umesto mesečni pregled).

I dalje se može odabrati mesečni/godišnji pregled troškova u slučaju da vam je to potrebno.

Kao i za lager, sada smo i za troškove dodali notifikacije, pa će pored SMS obaveštenja u aplikaciji stalno biti istaknut broj neplaćenih troškova, tako da stalno imate uvid u to koji troškovi nisu plaćeni.

Kad se udje u troškove, svi neplaćeni troškovi za koje ste odabrali da dobijete podsetnik o plaćanju biti izlistani na vrhu:

 

3. Filteri klijenata

 

Da li želite da pretražite samo odredjene klijente? Koji su zakazivali u odredjenom periodu? Neku odredjenu uslugu? Da vidite lojaliti članove, ili one koji to nisu?

Sada smo omogućili da najednostavan način dodjete do svih ovih informacija. Na stranici klijenti, imate novo dugme Filteri:

 

Uz ove filtere, videćete u tabeli i novo polje - datum zadnjeg zakazivanja, tako da znate i kada je odabrani klijent bio poslednji put.

Po ovom polju možete i sortirati rezultate, pa tako možete tačno odabrati klijente koji su skorije bili kod vas ili one koji nisu skoro bili, zavisno šta želite da uradite.

 

Uskoro donosimo i neka nova dugo tražena unapredjenja. :)

Pozdrav od EVIDENT tima.