Floating FB popout byInfofru

For more plugins visitReviewresults

Lojalti program i zašto je izuzetno važan za vaš biznis

 

Zadobiti poverenje klijenata jedna je od najvažnijih stvari za svakog preduzetnika, ma kojim se poslom bavio, a lojalti program je jedan od najboljih načina za to.

Zapravo, lojalti program nije samo dobar način za sticanje novih klijenata - ovo je odličan način da povećate broj kupovina koje klijent ostvaruje i ubrzate izgradnju dobrog odnosa sa mušterijama.

 

U čemu je snaga lojalti programa

 

Stvar je veoma jednostavna. Verni klijenti kupuju češće nego li novopridošli, već imaju pozitivno iskustva sa vašim biznisom i spremni su da pazare nove i skuplje stvari koje im ponudite. U suštini, upravo ovakva klijentela je ono što će jedan posao učiniti održivim i isplativim.

Da se poslužimo jednostavnim primerom. Svaka lokalna prodavnica sporadično će imati kupca koji je, na primer, došao u goste nekome u kraju i svratio da kupi poklone – skupo piće, bombonjeru ili nešto slično – i ostavio u radnji možda i 100 evra.

Međutim, ovakvi kupci su retki i prodavnica ne živi od njih već od komšija koji svakoga dana dolaze i kupuju osnovne potrepštine za kuću, ostavljajući 500 do 1000 dinara u kasi. To su verni kupci.

Snaga lojalti programa jeste u tome što kroz pružanje mogućnosti klijentu da, nakon što ispuni uslove koje vi propišete – recimo nakon svake pete kupovine ili nakon potrošenih 3000 dinara... dobije mogućnost da ostvari značajan popust pri kupovini vaše usluge ili proizvoda.

Na dalje svaki kupac će razmišljati – zašto da odem kod konkurencije, kada ne samo da sam sa ovim ljudima već radio, već ću dobiti i popust.

I tek tako, dobili ste vernog kupca koga lako možete zadržati nastavljanjem postojećih ili kroz dodavanje novih lojalti programa.

 

Šta pokazuje statistika

 

Možda će vam ove informacije delovati neverovatno, ali statistika pokazuje da su pojedini biznisi nakon uvođenja lojalti programa zabeležili sledeće:

  • povećanje broja dolaska kupaca za 22 odsto;
  • povećanje zarade od 13 do 51 odsto;
  • povećanje veličine porudžbina za 5 do čak 85 odsto;

Drugim rečima lojalnost znači profit, naročito ukoliko se ima u vidu da je, u proseku, potrebno 7 puta više napora da se dobije novi klijent nego li da se zadrži postojeći.

 

Kako sprovesti lojalti program

 

Za ovo postoji mnogo načina. Zasigurno ste se već sreli sa karticama koje, recimo, kafeterije često daju klijentima, a zatim udaraju pečate.

Druga opcija je izdavanje kupona, a tu je i upisivanje u sveske, donošenje flajera koji su prethodno deljeni i tako dalje.

Međutim, svi ovi načini, s jedne strane, iziskuju dosta novca i vremena – potrebno je napraviti pečat, pa udarati, pa štampati kupone, flajere... deliti ih, a šta ako je klijent izgubio karticu pa sad ko je tu u pravu...

A zašto kada postoji savršeno jednostavan i pristupačan način  - Evident softver koji omogućava jednostavno i pouzdano sprovođenje lojalti programa i uz to vam pruža sve pogodnosti automatskog SMS podsetnika i brige o klijentu. Sve na jedan klik, sa vašeg računara ili mobilnog telefona.

Spremni da uvećate svoju zaradu? Evident je vaše rešenje.

 

evident.rs