Floating FB popout byInfofru

For more plugins visitReviewresults

Salon lepote Silhouette: Jedino Evident je imao rešenje za naše zahteve

U današnje vreme, digitalizacija poslovanja je ključan faktor za unapređenje organizacije na svakodnevnom nivou, a time i za uopšteno postizanje boljih rezultata.

Sa višedecenijskim iskustvom u industriji lepote, beauty studio Silhouette je prepoznao važnost korišćenja moderne tehnologije u svom poslovanju i prešao na Evident platformu u cilju povećanja efikasnosti svojih usluga i poboljšanja iskustva klijenata.

Pročitajte intervju sa Natašom Danilović, vlasnicom salona lepote Silhouette, i saznajte kako je Evident uticao na eliminisanje dupliranih termina, prepoznavanje profitabilnih usluga, kao i kakve benefite donosi korišćenje automatizovanih SMS podsetnika.

 

Za početak, da li možete da nam predstavite svoje poslovanje? Čime se Silhouette bavi?

Silhouette salon lepote je osnovan u Zemunu 1984. god. Tradicija duga 40 godina, govori o tome koliko vredimo.

Tokom svih ovih godina trudimo se da pratimo svetske trendove, posećujemo seminare i kongrese i da koristimo najsavremeniju opremu i preparate.

Bavimo se tretmanima lica i tela i uvek se trudimo na ponudimo najbolje svojim klijentima.

 

Zbog čega ste se opredelili baš za Evident? Šta je ovaj program učinilo odgovarajućim za Vas?

Pre Evidenta sam isprobala dva druga programa, ali nijedan od njih nije bio sveobuhvatan kao on.

Takođe, ono što me je kod Evidenta najviše privuklo jeste to što kada imamo neki zahtev za izmenu ili prilagođavanje programa našim potrebama, tome se izlazilo u susret i bilo je lako rešivo.

Na taj način smo uspeli da dobijemo mogućnost da zakazujemo po zaposlenima i da svaka usluga bude predstavljena posebnom bojom.

Zahvaljujući tome ne može da se desi da, ako imamo jedan aparat za neku uslugu, dve klijentkinje budu zakazane u isto vreme za nju.

 

Koje probleme Vam je Evident rešio u poslovanju?

S obzirom na to da imam 15 zaposlenih, nijedan program pre Evidenta nije mogao da isprati toliko zaposlenih, ali ni toliko usluga koliko imamo.

Sve je bilo konfuzno, a jedino Evident je imao rešenje za naše zahteve.

 

Koje su po Vašem mišljenju najbolje Evident funkcionalnosti?

Pre svega, jedna od značajnijih funkcionalnosti je svakako slanje poruka svakom klijentu dan pred termin koje smanjuje broj otkazivanja i doprinosi profesionalnosti i ozbiljnosti celokupnog poslovanja.

Koristimo tipske poruke, često šaljemo i personalizovane poruke svojim korisnicima, kao i podsetnik posle šest meseci što daje odlične rezultate, odnosno ljudi često posle toga zakažu svoj termin.

Pored poruka, možemo izdvojiti i kartone klijenata i lager proizvoda koji nam pomaže da pratimo zalihe materijala.

Takođe, u Evidentu se sve nalazi na jednom mestu i zato brže dolazimo do potrebnih podataka.

 

 

Kakve rezultate ste postigli uvođenjem Evidenta u poslovanje?

Bila sam na ivici da neke usluge isključim iz ponude salona, ali kada sam ušla u Evident statistiku zaključila sam da se one koriste od strane klijenata mnogo više nego što sam mogla da pretpostavim.

Kada je cela statistika prikazana pregledno, onda je i jasnije u šta treba ulagati sredstva i energiju.

 

Kako su Vaši zaposleni reagovali?

Neki su bili oduševljeni, a neki preplašeni. Međutim, svi smo brzo i lako savladali korišćenje programa.

 

Na linku evident.rs možete besplatno i jednostavno da isprobate, vidite rezultate i nadjete Vašu omiljenu EVIDENT funkcionalnost.