Floating FB popout byInfofru

For more plugins visitReviewresults

Slim Line beauty concept: Evident nam je pomogao u organizaciji posla i unapređenju korisničkog iskustva

Evident je platforma za vođenje evidencije koja pomaže biznisima da organizuju i unaprede svoj posao. U ovom intervjuu, Katarina, vlasnica Slim Line beauty concept-a, sa nama će podeliti kako im je Evident pomogao u organizaciji posla i unapređenju korisničkog iskustva.

Saznajte kako je korišćenje naše platforme uticalo na povećanje broja klijenata, smanjenje broja nedolazaka i unapređenje korisničkog iskustva. Takođe, saznaćemo i zašto su izabrali baš Evident za vođenje evidencije i koliko su zadovoljni radom naše platforme.

 

Za početak, recite nam nešto više o sebi.

Slim Line ne bih mogla da nazovem klasičnim salonom lepote ili trgovinom materijalom i repromaterijalom za kozmetičke salone.

Slim Line je concept, jer smo sada osim pružanja usluga i prodaje, započeli još jedan novi vid posla. U pitanju je beauty coworking – iznajmljivanje termina na opremljenom radnom mestu u okviru salona lepote po satu.

Slim Line postoji od 1989. godine kada je salon lepote osnovala moja majka, a tokom vremena smo posao nadograđivali i uvodili promene u skladu sa trendovima u beauty industriji.

Evident koristimo od 2017. godine. Aleksandar je bio vrlo ljubazan i maksimalno predusretljiv, dakle korisnička podrška je odlična.

Uvek je bio raspoložen da sasluša, da koriguje nešto ukoliko je potrebno, da izađe nama kao korisnicima u susret i to me je od samog početka fasciniralo.

 

Koje probleme u Vašem poslovanju je Evident rešio?

Veliki problem nam je bilo korišćenje notesa i svezaka za vođenje evidencije. Ja sam u jednom momentu počela i da tražim softvere koji mogu da mi pomognu, ali cena mesečnog održavanja je bila previsoka, što mi se nije dopalo.

Pokušala sam čak i da adaptiram Google kalendar u tu svrhu, ali onda se pojavio Evident i oberučke sam ga prihvatila.

Nekada nismo mogli da sagledamo ukupan broj klijenata, nismo znali imena i prezimena klijenata, kao ni njihove brojeve telefona, a zahvaljujući Evidentu imamo prostor gde možemo da unesemo sve te podatke.

Ako Evident posmatramo iz perspektive naših klijenata, podsećanje je odlična funkcionalnost Evidenta. Neki klijenti su nam se čak i opustili, pa se iznenade kad ne dobiju poruku (smeh).

Sa druge strane, broj nedolazaka je smanjen, ali toga će uvek biti jer je to jednostavno nedostatak kulture. Neki klijenti čak i sa dobijenim SMS podsetnikom i mogućnošću da otkažu termin, izaberu da se jednostavno ne pojave.

 

 

Zašto ste izabrali baš našu platformu?

Korisnička podrška je na prvom mestu. Retko kada se dobija takva korisnička podrška kakvu ima Evident.

Takođe, u pitanju je domaći biznis i drago mi je što na ovaj način možemo da ga podržimo.

Kada govorimo o samom softveru ima lepu estetiku i odličnu funkcionalnost. Za sve vreme koliko ga koristimo nije bilo većih problema u smislu da sistem pada ili da se gube podaci.

Takođe, dopada mi se njegova sistematičnost i to što je program besplatan, dok se naplaćuju samo poruke koje se šalju.

 

 

Koje su po Vašem mišljenju najbolje Evident funkcionalnosti?

Statistika mi je alat broj 1 – na osnovu Evident statistike lako vodimo evidenciju kako celokupnog poslovanja, tako i pojedinačnih delova (usluga, učinka zaposlenih…).

Na primer, na osnovu Evidenta mogu da uradim i precizan obračun bonusa za zaposlene. Nekada sam to sve radila ručno, a sada uz Evident imam veliku uštedu vremena na mesečnom nivou od barem 10 sati.

Ono što mogu da pohvalim su i SMS kampanje koje mi koristimo nekada i na mesec dana. SMS kampanje su izuzetno učinkovite, a relativno povoljne.

 

Kakve rezultate ste postigli korišćenjem Evidenta i kako je to uticalo na Vaše poslovanje i organizaciju posla?

Uvođenje Evidenta u poslovanje je svakako za nas bio korak napred. Klijentima se dopada ta usluga i već su se na nju navikli jer su shvatili da mogu da se oslone na nas i da ne moraju da pamte kada im je termin.

To je sigurno jedan od faktora koji će uticati da taj klijent i sledeći put dođe kod nas.

Ono što je činjenica je da ima daleko manje zabuna prilikom dolazaka klijenata na zakazan termin, jer u svakom trenutku mogu da pogledaju poruku i vide za kada im je zakazano. 

 

Kako su Vaši zaposleni prihvatili Evident?

Sve zavisi od zaposlene. Svaka promena dolazi sa negodovanjem, ali one su se brzo navikle.

Čak i zaposlena koja je slabije kompjuterski pismena se relativno brzo navikla na korišćenje Evidenta što ukazuje na jednostavnost rukovanja programom.

 

Koja je po Vašem mišljenju najveća razlika između vođenja evidencije u svesci i korišćenja Evidenta?

Trebalo bi da vidite sveske koje smo koristili pre. Čuvala sam ih sve do pojave Evidenta jer su se tu nalazili upisani brojevi telefona ili napomene.

Gubili smo minute i sate dok ne nađemo neki podatak, a sada u Evidentu imamo sve to na jednom mestu i još sa lakoćom dolazimo do tih informacija. Pritom, te sveske su potpuno neugledne i potpuno passé.

Ko još koristi sveske danas?

Imam prijateljicu koja je stomatolog. Ona zna da koristim Evident i vidi kako zakazujem sa lakoćom dok, na primer, pijem kafu, a ona kad joj zazvoni telefon prvo traži svesku u tašni, onda je nađe, ali sada joj nedostaje olovka, pa onda traži naočare.

Hiljadu puta sam je upućivala na Evident i rekla sam joj da ako može da se snađe na telefonu, snaći će se i u Evidentu bez problema.

 

Na linku evident.rs možete besplatno i jednostavno da isprobate, vidite rezultate i nadjete Vašu omiljenu EVIDENT funkcionalnost.