Floating FB popout byInfofru

For more plugins visitReviewresults

Upravljanje odnosima s klijentima - 4 razloga zašto Vam je CRM neophodan

Bez obzira na ono čime se bavite, vrednosti koje propagirate i to koje usluge ili proizvode nudite na tržištu, istina je jedna, ista i nepromenjiva – Vaši klijenti uvek moraju biti na prvom mestu.

Njihovo zadovoljstvo mora biti u centru Vašeg fokusa i ići ruku pod ruku sa razumevanjem i ispunjavanjem njihovih želja i potreba.

CRM ili upravljanje odnosima s klijentima, kao skup aktivnosti kojima se održava kontakt sa postojećim i potencijalnim klijentima, zato predstavlja nezaobilazan alat u svakom dobrom poslovanju. I ne, upravljanje odnosima s klijentima nikada nije trošak, već investicija u ono što je najvrednije za Vaše poslovanje.

Zapravo CRM Vam donosi sledeće koristi na putu do uspeha:

 

Unapređenje organizacije informacija

 

Što više znate o svojim klijentima, bićete bolji u pružanju usluge ili proizvoda kakve žele i moći ćete da im priuštite najbolje iskustvo za njihovu pažnju i novac koji Vam pružaju.

Zato, svaki kontakt koji su ostvarili sa Vama, svaka informacija koju su bili voljni da Vam pruže, moraju biti pažljivo dokumentovani, sortirani i spremni za upotrebu.

Zaboravite na sveske, hvatanje beležaka po papirićima, vezivanje končića da Vas podseti…

Programi poput MS Excela ili Google drive-a su Vaši najbolji prijatelji za čuvanje i organizaciju informacija i njihovo deljenje, dopunjavanje...

Na ovaj način osiguravate da, ko god se bavio upravljanjem odnosima sa klijentima, u datom trenutku poseduje pristup svim relevantnim podacima, bez mogućnosti zabune.

 

Poboljšanje komunikacije sa klijentima

 

Organizovano upravljanje odnosima sa klijentima omogućava konstantno pružanje usluge na najvišem nivou bez oscilacija.

Kao što smo već spomenuli, dostupnost svih informacija onima koji su zaduženi za CRM znači da su svima dostupni isti podaci. Ova činjenica omogućava lak prelazak sa jednog kanala komunikacije na drugi.

Ukoliko klijent, iz bilo kog razloga, nije u mogućnosti da pristupi svom emailu, tu je telefon, obična pošta ili neki drugi alternativni način komunikacije poput društvenih mreža, koji će osigurati da budete tu za svog korisnika.

Šta više, držanje podataka u cloud-u znači da informacijama možete pristupiti sa bilo koje lokacije, na različite načine i tačno u ono vreme kada Vam je to napotrebnije.

 

Podizanje kvaliteta usluga koje pružate

 

Vaše vreme je novac, baš kao i vreme Vaših klijenata. Ukoliko naiđu na problem koji je potrebno da Vi rešite, klijenti će biti veoma nezadovoljni ukoliko to ne učinite u najkraćem vremenskom roku.

Sigurno Vam se dogodilo da pozovete telefonom određenu firmu koja Vam pruža ili obezbeđuje neku vrstu usluge i dobijete govorni aparat. Nakon što provedete desetine minuta preslušavajući snimljene poruke pritiskajući različite tastere na telefonu kako bi ste se kretali kroz opcije, možda i začujete čuveno “Svi operateri su trenutno zauzeti. Vaše vreme čekanja iznosi manje od 10 minuta”, a ako dočekate živog čoveka s druge strane, tek onda možete početi da upoznajete osobu sa time ko ste, šta ste i šta Vas zapravo muči.

Naravno, tada postajete oduševljeni jer Vas je dočekalo nešto sasvim drugačije – još čekanja dok problem nastavlja da Vas teroriše jer su vezu upravo prebacili kod kolege koji može da Vam pomogne, samo je trenutno zauzet.

Upravljanje odnosima s klijentima, čim Vas korisnik kontaktira, odmah izbacuje istorijat svega što je u vezi sa njim – šta je kupio, kada, da li je imao bilo kakvih žalbi… Na ovaj način praktično je odmah moguće utvrditi koje je rešenje za dati problem i usrećiti klijenta.

A srećan klijent je veran klijent.

 

Automatizacija svakodnevnih zadataka

 

Popunjavanje formulara, pravljenje izveštaja, obaveštavanje ili podsećanje klijenata o različitim akcijama, novostima, aktivacija automatskog SMS podsetnika, zakazivanje termina… Sve ovo oduzima ogromnu količinu vremena.

CRM čini da sve ovo i ne osetite jer sve radi automatski. Tačno onako kako Vi to želite.

Pored uštede vremena, dodatni benefit su i srećniji zaposleni koji nisu prinuđeni da rade dosadne i repetitivne zadatke, već se mogu fokusirati na unapređenje poslovanja i usrećivanje klijenata.

 

Dakle, u svojoj srži, upravljanje odnosa s klijentima je jednostavan proces koji može biti od presudnog značaja kada je u pitanju uspeh Vašeg poslovanja. S druge strane, CRM se može primeniti na veliki broj načina, a jedan od najjednostavnijih i najbržih načina da svoje klijente obavestite o važnim stvarima, čestitate im rođendan ili novi uspeh jeste Evident automatski SMS podsetnik.

U pitanju je jednostavan način na koji svaki brend može, jednim udarcem, poboljšati svoju efikasnost, pružiti dodatnu korist svojim klijentima, ojačati poverenje i osnažiti vezu između Vaše firme i klijenata.

 

evident.rs