Kao i do sada, na osnovu vaših komentara dodali smo unapredjenja i nove funkcionalnosti:
1. Lakša izmena zakazivanja
Izmena termnina zakazivanja se vrši jednostavnim prevlačenjem na kalendaru na željeno vreme u kalendaru.
Ipak, postoje situacije kada izmenu nije moguće uraditi na kalendaru (kada je potrebno pomeriti zakazivanje za neku narednu nedelju).
Dosadašnji način izmene je bio kompleksan i podrazumevao nekoliko koraka, pa smo sada unapredili i omogućili izmenu direktno na kalendaru.
Kad se klikne na termin koje potrebno izmeniti, u meniju se može kliknuti na dugme Izmeni ili direktno na datum:
Otvariće se prozor gde se bira novi datum i vreme i odmah vrši izmena, bez potrebe za odlazak u detaljni pregled zakazivanja:
2. Ograničavanje broja istovremenih zakazivanja za usluge
Postoje situacije kada se istovremeno može zakazati samo odredjeni broj termina.
To je najčešće u situaciji kada postoji neki resurs koji se koristi za pružanje usluge i taj resurs se koristi samo sa jednim klijentom.
Na primer neki odredjeni uredjaj ili sto za masažu. Sa većim brojem zaposlenih, vrlo često može doći do greške i zakazivanja više termina nego što ima kapaciteta, što vas dovodi u neprijatnu situaciju.
Sada smo omogućili da se u podešavanjima za uslugu definiše broj istovremenih zakazivanja:
U slučaju kada se snimi zakazivanje sa uslugom koja već ima maksimalni definisani broj termina, dobićete obaveštenje da su svi termini popunjeni i da se odabere drugi termin za odabranu uslugu:
Ovo naravno ne morate definisati za sve usluge, već samo za one gde imate ograničenje po kapacitetu.
3. Dodavanje boje za kalendare
Dodali smo mogućnost da definišete podrazumevanu boju za svaki kalendar.
Kad se ode u Podešavanja -> Kalendari, prilikom dodavanja novog ili ažuriranja postojećeg kalendara, sada imamo dodatnu opciju - Boja:
Definisanjem boje, zakazivanja na svakom kalendaru imaće svoju definisanu boju i bolju preglednost:
4. Izmena za podsetnike za zaposlene
Analizirajući podatke kako ste do sada koristili podsetnike za zaposlene, shvatili smo da prilikom samog zakazivanja ne menjate ova podešavanja, jer imate:
- Stalne zaposlene kojima ovaj podsetnik nikad nije potreban
- Povremeno zaposlene (spoljne saradnike) kojima je ovaj podsetnik uvek potreban
Na osnovu toga, pojednostavili smo prozor za zakazivanje i sklonili tu opciju, ali samo i dalje omogućili ovu funckionalnost u samom podešavanju kalendara:
Tu možete definisati broj telefona i tip podsetnika koji zaposleni primaju i oni će pri svakom zakazivanju da dobiju definisani podsetnik.
5. Novi tab u profilu klijenta - prodaja
U profilu klijenta smo razdvojili zakazivanja i prodaju u dva odvojena taba.
Sada jednostavnije može da se prati i analizira istorija zakazivanja i prodaja za svakog klijenta, bez mešanja i zabune.
Pozdrav od EVIDENT tima.