Floating FB popout byInfofru

For more plugins visitReviewresults

Priprema za online zakazivanja

 
Imamo dobre vesti - uskoro dodajemo mogućnost da vaši klijenti direktno zakazuju online, bez poziva, u bilo koje doba dana (pa i van radnog vremena).
 
Da bi sve radilo besprekorno, dodali smo još par neophodnih podešavanja u EVIDENT, kako bi vaši klijenti imali realan uvid u zakazivanja:
 

1. Podešavanja kalendara

 
U podešavanjima, idite u podešavanja kalendara i proverite da li su nazivi kalendara ispravno podešeni.
 
Svaki kalendar treba da odgovara zaposlenom, tj da ima ime i prezime i upravo će taj naziv biti izlistan vašim klijentima, da znaju kod koga zakazuju termin.
 
Proverite da li je su imena ispravno napisana, da nisu malim slovima, da nema neki dodatak u nazivu (nadimak ili neka napomena) koju klijenti ne treba da vide.
 
Osim toga, dodali smo novu opciju, u slučaju da neki kalendar ne treba da bude izlistan u online zakazivanju, možete isključiti taj kalendar:
U listi kalendara, kalendari koji su omogućeni za online zakazivanje biće istaknuti ikonicom:
 

2. Podešavanja usluga

 
U podešavanjima, u sekciji cenovnik, pregledajte sve usluge koje nudite. Proverite takodje naziv, da li su sve usluge ispisane kako treba, velika/mala slova, da li su cene i trajanje definisani kako treba.
 
Onako kako vidite usluge u listi, na taj način će vaši klijenti videti usluge koje im nudite.
 
Dodali smo i neka nova podešavanja:
 
1. Promenljiva cena - u slučaju da cena nije fiksna, već zavisi od više faktora i dodatnih zahteva, ako obeležite kao promenljivu cenu - vaši klijenti će videti za tu uslugu, da cena kreće od definisanog iznosa, uz objašnjenje da konačna cena zavisi od dodatnih zahteva - kako ne bi bilo iznenadjenja kada dodju na zakazani termin.
 
2. Popust - u slučaju da je usluga na popustu, kada obeležite i definišete punu i prodajnu cenu, sve usluge sa popustom će biti jasno istaknute i na vrhu liste usluga koje nudite, tako da budu jasno promovisane.
 
3. Isto kao sa kalendarima, u slučaju da neka usluga nije za online zakazivanje, možete definisati da nije dostupna za online zakazivanje i neće biti u ponudi vašim klijentima.
U listi usluga će jasno biti obeležene usluge koje su dostupne za online zakazivanja, kao i one koje imaju definisan popust:

 

3. Izmena delatnosti u podešavanju naloga

 

Uredili smo deo vezan za vaš nalog. Omogućili smo da izmenite delatnost (u slučaju da je to potrebno), a takodje možete videti kako će vaš biznis biti izlistan u online zakazivanjima.

Idite u vaš nalog, i pogledajte naziv biznisa i delatnost i uredite (mala/velika slova) kako bi vašim klijentima bilo jasno o kom biznisu se radi prilikom zakazivanja.

 

4. Nova rezervisana reč u SMS podsetnicima

 
Za biznise koji imaju više lokacija, često je potrebno za svaku lokaciju dodati neko dodatno obaveštenje koje se odnosi samo na tu lokaciju. Sada smo omogućili da u podešavanju lokacija dodate tekst:
Nakon toga u SMS podešavanjima možete da dodate rezervisanu reč #loknapomena, i u slučaju da je definisan tekst, zameniće se tekstom odgovarajuće lokacije.
 
Trenutno privodimo kraju testiranje online zakazivanja za klijente i vrlo uskoro očekujte tu funkcionalnost.
 
Pozdrav od EVIDENT tima.