Floating FB popout byInfofru

For more plugins visitReviewresults

Jednostavnija prodaja proizvoda, vodjenje lagera, bolja naplata i evidencija dugovanja

U proteklom periodu, dobili smo značajan broj komentara o potrebi da se naplata računa u pojedinim slučajevima vrši istovremeno i kešom i karticom, tj da postojeće rešenje (da bude samo keš ili samo kartica) nije odgovarajuće.

Takodje, videli smo da sama prodaja proizvoda i uredjivanje lagera nisu najjasnije istaknuti . 

Imali smo i dosta pitanja i nejasnoća o korišćenju računa klijenata i unosa dugovanja. 

U ovom ažuriranju, pozabavili smo se svim ovim problemima.

 

1. Odvojili smo prodaju i usluge

 

Sada se na kalendaru samo zakazuju usluge, a u slučaju da imate prodaju proizvoda, za to imate poseban tab, gde se upravlja prodajom i lagerom proizvoda.
 
 
Kad se izvrši prodaja, u tabeli je prikazan status naplate (u ovom slučaju "nije plaćeno") kao i struktura naplate (keš, kartica ili dugovanje). 
 
 
Kada se ceo iznos naplati, status naplate će se promeniti, tako da se jasno vidi koje prodaje nisu naplaćene.
 
Pored taba prodaje, imate i tab "lager", za uredjivanje lagera proizvoda. Tu na jednom mestu imate evidenciju o stanju proizvoda kao i obaveštenja kada je vreme za dopunu zaliha proizvoda.
 

2. Omogućili smo detaljni raspored naplate

 

Sada kad kliknete na termin na kalendaru, imate novo dugme naplata. Klikom na to dugme, birate način naplate usluge i iznos. 
 
Sada možete podeliti da deo bude plaćen kešom, a deo karticom. Takodje smo omogućili da evidentirate novo dugovanje i da naplatite prethodno dugovanje.
 
Kada je ceo iznos naplaćen, onda na kalendaru taj termin ima oznaku u gornjem desnom uglu, tako da tačno znate koji termini nisu naplaćeni a koji su naplaćeni u potpunosti.
 
 
Kad se klikne na ovaj termin u kalendaru, dobije se detaljniji pregled i pregled ukupnog dugovanja i strukture naplate:
 
 

3. Dodali smo jednostavnije upravljanje dugovanjima

 

Povezali smo račune klijenata sa zakazivanjima i prodajom.

Sada kad se vrši naplata, možete jednostavnije, direktno na kalendaru da evidentirate dugovanje (umesto prethodnog unosa na račun u profilu klijenta).

Kada klijent već ima neko prethodno dugovanje, videćete na kalendaru oznaku na zakazanom terminu u gornjem desnom uglu:

 
A u pregledu detalja zakazivanja, imaćete i detaljniji iznos koji klijent duguje.
 
 
 
 
Osim toga, u meniju za naplatu, imaćete opciju za "uplatu dugovanja", tako da direktno možete evidentirati kada klijent izmiri dugovanje koje ima. 
Ovi unosi dugovanja i uplate dugovanja su direktno povezani sa računom klijenta, tako da ako pogledate u profilu klijenta, videćete sve izmene i unose koje vršite na kalendaru.
 
Sve ove izmene smo dodali i u statistiku. Dodali smo praćenje dugovanja, razdvojili pregled usluga i proizvoda i dodatno pojednostavili i uredili odredjene tipove statistika za bolju i jednostavniju analizu podataka.
 
 
Pozdrav od EVIDENT tima.