Floating FB popout byInfofru

For more plugins visitReviewresults

4 načina da poboljšate komunikaciju unutar firme

Komunikacija unutar firme je od najveće važnosti za svako preduzeće koje da funkcioniše na efikasan i profitabilan način.

Potrebno je stvoriti radnu atmosferu u kojoj zaposleni slobodno razgovaraju sa svojim kolegama i, još važnije, sa svojim predpostavljenima, kako bi se produktivnost podigla na najviši nivo.

Nažalost, značajan deo firmi u Srbiji pati zbog loše komunikacije unutar firme. Srećom, ona može biti poboljšana na nekoliko lakih i efektivnih načina.

 

Osigurajte da su svi zaposleni na istim talasnim dužinama

 

Vaša firma u svojoj osnovi ima jedinstvene vrednosti za koje se zalaže i ciljeve kojima teži. Potrebno je da svi članovi Vašeg tima, koliko god bio veliki ili mali, budu svesni težnji preduzeća i pomognu im svojim naporima.

Zato iskoristite team building akcije ili, ukoliko nemate sredstava za njih, organizujte sastanke na kojima će čitav kolektiv zajedno diskutovati i bolje se upoznavati sa zajedničkim vrednostima.

 

Ojačajte veze

 

Svakako da odnos između upravljačkog kadra i zaposlenih koji su pod njihovom komandom mora biti profesionalan kako bi posao bio efikasno obavljen.

Međutim, zaposleni su ljudi sa problemima i privatnim životima. Tako ih valja i tretirati.

Zato radite na podsticanju neformalnije komunikacije šefova i radnika. Šefovi koji ulože vreme u upoznavanje zaposlenih kojima upravljaju, omogućiće lakšu poslovnu komunikaciju i brže i neposrednije obavljanje posla uz povećanje zadovoljstva samih zaposlenih.

Pogađate, od svega najviše će profitirati sama firma.

 

Informišite zaposlene o poslovnim planovima

 

Napredak koji je ostvaren, planirane promene i koji su planovi za budućnost stvari su koje zaposleni u jednoj firmi moraju znati.

Informisanje je najbolje obaviti uživo, kroz sastanke, ali za to može poslužiti i interna email prepiska.

Ono što je važno jeste omogućiti svim radnicima da aktivno učestvuju u diskusiji, slobodno postavljaju pitanja i daju nove ideje.

Pokažite da cenite njihovo angažovanje i stvorićete atmosferu u kojoj se svi osećaju prijatno i korisno.

 

Ohrabrite deljenje informacija

 

Zaposleni u firmi zasigurno prate vesti, novitete i zanimljivosti iz oblasti kojom se bave. Iskoristite online servise preko kojih je moguće deljenje i komentarisanje ovakvih sadržaja unutar firme.

Time ćete učiniti da se Vaši radnici osećaju svrsishodnije, da se njihov dodatan napor vrednuje i ceni, a poslednično, zauzvrat ćete dobiti radnike pune elana.

 

evident.rs