Floating FB popout byInfofru

For more plugins visitReviewresults

Korišćenje privatnih mobilnih telefona i računara na poslu? Dobiti su brojne, a rizici veliki. Spremite se na vreme.

Koristite elektronske gedžete i kompjutere u svom preduzeću?

Onda Vam je makar jednom palo na pamet pitanje da li Vam korišćenje privatnih mobilnih telefona i računara na poslu od strane važih zaposlenih ide u prilog ili ne.

Svakako, ova praksa može doneti brojne pogodnosti, ubrzati rad i smanjiti troškove, ali tu su i brojni rizici koji Vam mogu naneti nepopravljivu štetu.

Ipak, i za to postoji lek.

S druge strane valja se pomiriti sa činjenicom da će svaki zaposleni sa sobom na posao zasigurno poneti makar mobilni telefon ili tablet, tako da je vreme da zaboravite na opiranje i dobro se pripremite.

 

Benefiti korišćenja privatnih uređaja

 

Većina firmi ne kupuje najnovije i najbolje telefone i računare već radi sa opremom koja je nekoliko godina stara. Ovo je prirodno obzirom da je vođenje računa o budžetu važna komponenta za uspešno poslovanje.

S druge strane, zaposleni će, za privatne potrebe, daleko češće menjati opremu i ulagati u nju.

To znači da, ako svoje računare koriste za posao, obavljaće ga brže, ali i udobnije jer rade na mašinama koje su sami odabrali po svom ukusu i afinitetima.

S druge strane, ova praksa omogućava zaposlenom da uspešno radi od kuće ili sa bilo kog drugog mesta i paralelno bude u kontaktu sa kolegama na poslu.

Posledično, ovo Vam može doneti uštedu prostora, ali i novca, budući da će svaki zaposleni biti presrećan ukoliko obezbedite finansije za eventualno servisiranje njegovih uređaja, bez ulaganja sredstava za njihovu kupovinu.

Ali, naravno, nije sve baš tako sjajno jer tu su...

 

Rizici korišćenja ličnih telefona i računara

 

Jedan od najvećih rizika kod korišćenja privatnih mobilnih telefona i računara u poslovne svrhe jeste mogućnost da budu ukradeni.

Da, kao poslodavac možete pomisliti da ukradeni uređaji nemaju veze sa Vama. Niste ih Vi kupili, samim tim firma nije pretrpela nikakvu štetu.

Razmislite malo bolje.

Prvo, ukoliko Vaš zaposleni ostane bez računara ili telefona, kako će nastaviti da obavlja posao? To je problem koji će preduzeće morati da reši. U suprotnom, zaposleni zapravo neće moći da zarađuje svoju platu.

Međutim, ovo je problem koji nije teško rešiv. Računari i telefoni nisu preskupi, pa ovo ulaganje neće biti nepremostiva prepreka.

Međutim, daleko veći problem predstavlja gubitak podataka ili njihove mogućnost krađe, što Vam može zadati udarac od kog se teško oporavlja.

Ako ste pomislili kako podatke čuvate online na Google driveu ili sličnoj platformi, i da je njihova zaštita samo promenu lozinke daleko, ne zaboravite da im svaki Vaš zaposleni pristupa sa svojim nalogom na kome takođe treba zameniti pristupne podatke.

A sve te zamene lozinka mogu da potraju i po par sati, sasvim dovoljno da kradljivac pokupi sve što želi i potencijalno, podatke proda Vašoj konkurenciji ili ih jednostavno pobriše.

 

Rešenje koje donosi sigurnost i benefite

 

Međutim, postoji jednostavno rešenje koje će Vam omogućiti da za sebe prikupite sve koristi koje Vam donosi korišćenje privatnih uređaja u poslovne svrhe, uz maksimalnu zaštitu podataka.

Evident automatski podsetnik dizajniran je tako da Vam omogućava skladištenje i upravljanje mailovima i brojevima telefona Vaših klijenata sa jednog administratorskog naloga i dodeljivanje različitih uloga Vašim zaposlenima, u zavisnosti od potrebe.

Na taj način, samo Vi, kao vlasnik, imate pun pristup osetljivim informacijama dok svim ostalim korisnicima možete dodeliti mogućnost korišćenja tih informacija na željenom nivou preko aplikacije, ali ne i njihovo menjanje ili pohranjivanje na eksternu memoriju.

Na ovaj način, zapravo ste zaštićeni i od rizika da neko od Vaših zaposlenih ukrade ili zloupotrebi Vašu bazu podataka što Vam pruža sasvim novi nivo bezbednosti.

 

evident.rs