1. Isticanje usluga na akciji
Često se dešava da se neka usluga u određenom periodu promoviše sa određenim popustom. Omogućili smo da sada transparentnije svi zaposleni imaju olakšan uvid u ove akcije.
U podešavanjima->usluge ako dodajete novu ili menjate postojeću uslugu videćete pored postojećeg polja "Prodajna cena" i novo polje "Puna cena".
Kada ovde definišete vrednosti, prilikom zakazivanja usluge koje su na akciji će biti izlistane na vrhu i jasno istaknute:
2. Dodavanje više usluga pri zakazivanju
Nekad pri zakazivanju treba dodati više istih usluga. To je do sad bilo jedino moguće uraditi u detaljnom pregledu zakazivanja, a sada smo omogućili i na kalendaru:
3. Dodavanje paketa i uplaćene usluge
Problem: Šta kada imate paket, npr 10 masaža koje klijent uplati i sad treba ispratiti koliko termina je iskoristio.
Sada možete kreirati pakete usluga. U podešavanjima->usluge ako dodajete novu ili menjate postojeću uslugu videćete novu opciju - "Paket".
Možete definisati rok važenja - koliko dana od dodavanja paketa korisnik može da iskoristi usluge u paketu. Ukoliko ne definišete ovu vrednost, paket neće imati vremensko ograničenje.
Potrebno je da dodate usluge koje će biti u paketu i broj termina te usluge. Takođe možete obeležiti (ukoliko koristite lojaliti program) da li prodaja ovog paketa ulazi u računanje lojaliti bodova.
Sada kad gledate detaljni pregled nekog klijenta imate novu opciju "Uplaćene usluge". Tu možete dodati usluge koje je klijent unapred platio (možete dodati i pakete ali i pojedinačne usluge):
I sada pošto smo dodali klijentu uplaćene usluge, prilikom zakazivanja za tog klijenta dobićemo sledeći pregled:
U listi su prikazane usluge koje su unapred plaćene, ako ih ima na stanju (ako klijent nije iskoristio sve termine) i ako nije istekao rok trajanja paketa. U opisu je prikazan preostali broj termina kao i paket
Kad dodamo uslugu, ona se automatski skida sa stanja uplaćenih usluga. Ukoliko je klijent iskoristio sve uplaćene termine ili je rok istekao i uplaćene usluge nisu više validne, pri zakazivanju videćete:
Svi ovi unapred plaćeni termini će biti prikazani i u statistici u tabeli usluga, imaćete pregled koliko paketa je kupljeno za odabrani period.