1. Dodata #usluga u podsetnike klijentu
Dodali smo novu rezervisanu reč #usluga u podsetnike klijentima - Potvrda zakazivanja, Podsetnik dan ranije i Podsetnik 2 sata pred termin.
Pri slanju ovih poruka, #usluga će se zameniti uslugama koje ste zakazali klijentu, pa će klijent imati detaljno obaveštenje o datumu, vremenu i usluzi koju su zakazali.
U slučaju da želite da koristite ovu opciju, potrebno je da promenite tekstove navedenih podsetnika i dodate #usluga u SMS podešavanjima.
2. Promena vremena slanja za podsetnik dan ranije
Omogućili smo izbor vremena kad želite da se šalju podsetnici dan ranije. Pored dosadašnjeg vremena (20h) dodali smo i drugu opciju (11h) u slučaju da želite da ih podsetite ranije u toku dana (umesto uveče).
U podešavanjima za podsetnik dan ranije možete odabrati vreme koje ��elite.
3. Direktna poruka klijentu
Kada želite da pošaljete klijentu poruku koja nije vezana za zakazivanje - neko obaveštenje, opomenu i slično, sada na profilu klijenta imate mogućnost da to uradite na jednostavan način.
Tekstovi svih poslatih poruka se čuvaju, pa možete na jednostavan način da pošaljete klijentima više obaveštenja iste sadržine.
4. Pregled statistike i po novcu
Sada imate opciju da pregledate statistiku po broju zakazivanja i po zaradjenom novcu.
5. Štampa kalendara
Omogućili smo štampu kalendara. Iako je najlakše da sva svoja zakazivanja da pratite digaitalno - u aplikaciji, dešava se da je potrebno odštampati sva nedeljna ili dnevna zakazivanja.
Pozdrav od EVIDENT tima.